Cihatçılar Türkiye'de böyle yardım topluyor

Cihatçılar Türkiye'de böyle yardım topluyor
“İslam coğrafyasında zulme uğramış ve tüm Kafkasya’da mağdur duruma düşmüş muhacirlere maddi, manevi ve hukuki olarak yardım yapacağız” diye tanıtan İHH’ye bağlı İMKANDER’in Gaziantep Temsilcisi Said Gökdere’nin ÖSO (Özgür Suriye Ordusu)'ya bağlı Liva Tevhid örgütü Komutanı Abdulkadir Salih ile görüşme fotoğrafları sosyal medyaya düştü. Suriye'de muhaliflere acil yardım çağrısı yapan derneğin Esad rejimini devirmek isteyen Özgür Suriye Ordusu Komutanı’yla yakın ilişkileri bu yardımların ne amaçlarla yapıldığını gözler önüne seriyor.
Suriye’den gelen militanların tedavisinin yapıldığı İMKANDER’in Gaziantep temsilciliği dernekten çok rehabilitasyon haline dönüştürülmüş durumda. Dernek binasına Suriye'deki cihatçılar sık sık ziyaretlerde bulunuyor. Suriye için yardım toplayan dernek bu yardımları

,

0 comments

Write Down Your Responses

About Me

Powered by Blogger.

Blog Archive