Dosyalar mahkemeden önce Pensilvanya’ya gidiyormuş


AKP’li Mehmet Ali Şahin önce Cemaat’in emniyet ve yargıdaki örgütlenmesini örnek vererek anlattı sonra Fethullah Gülen’e övgüler düzerek, Türkiye’ye dönmesini istedi

 dosyamahkeme

AKP Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Ali Şahin, Yargıtay’da bir savcının dosyayı Pensilvanya’ya gönderdiğini anlattı. Şahin, “Hocam artık Türkiye’ye dönün lütfen. Türkiye’de başlamış olan bu fitneyi önleme konusunda hepimize ve hoca efendiye görevler düşüyor” dedi.
Partisinin düzenlediği bir etkinlikte konuşan Mehmet Ali Şahin, Yargıtay’ın Cemaat’le ilişkisini şöyle anlattı: “Cemaat; Fethullah Hoca Cemaati dediğimiz bizlerin kardeşleri. Ancak acaba yargı içinde bu Cemaat’e sempati duyanlar, bir takım yargıçlar bu projede görev üstlenmiş olabilirler mi? Buna ihtimal verebilir misiniz? Burada ilk defa açıklıyorum. Bu haberi aldığımda uzun süre düşündüm, inanmak istemedim, araştırdım, soruşturdum ve doğru olabileceği kanaatine vardım.
‘Savcı dosyayı Pensilvanya’ya gönderdi’
“Önemli bir holdingin başında bulunan bir kişi hakkında bir ceza davası var ve mahkum olmuş. Dosya Yargıtay’a gelmiş. Yargıtay’da ‘Cemaatin imamı’ diye nitelendirilen kişi, ismi bende saklı kendisini tanıyorum. Bu önemli kişinin dosyası ile ilgili ne karar verilmesi gerektiği hususunu dosyanın kısa bir özeti ile birlikte Pensilvanya’ya göndermiştir. Bir savcı, bir hakim böyle bir şey yapabilir mi? diye sordum kendime kafam hafızam kabul etmedi. Ama araştırdığımda maalesef bunun doğru olduğu kanaatine vardım. Kamuda görevli bir takım işgüzarlar var. Hoca efendi, ‘Adalet neyi gerektiriyorsa ona göre karar verin’ demiş. Allah razı olsun. Ama oraya sempati duyan bir takım kamu görevlileri maalesef belki yaranmak, belki başka nedenlerle bu tür yanlışlıklar yapabiliyor. Bu işin de öyle bir iş olduğunu düşünüyorum.”
Yargı ve emniyette cemaat yapılanması
Şahin, cemaate bağlı olanları ise şöyle eleştirdi: “Bir tarikat, mezhep, manevi liderle gönül bağınız olabilir, ondan dersler alabilirsiniz. Bu normaldir. Ama komutanınız ‘Falan yere gideceksiniz bayrağı falan yere dikeceksiniz’ dediğinde, siz, ‘Ben bağlı olduğum tarikat liderine bir sorayım’ diye düşünürseniz orada disiplin olmaz. Yargı da böyle bir düşünceyle hareket edilirse o yargıda adalet tecelli eder mi? Emniyet’te eder mi? Ama maalesef bizim yargımızda da emniyetimizde de böyle bir yapı oluştu.
Şahin son olarak 1- 1.5 ay önce Fethullah Gülen ile telefonla görüştüğünü açıkladı. Şahin, şunları anlattı: Kendisini severim. Beddua olayından dolayı ciddi eleştiri aldı. İnsan hata yapabilir, keşke söylemeseydi o bedduayı. Ben Karabük’ten muhterem hoca efendiye bir çağrıda bulunmak istiyorum. Hocam artık Türkiye’ye dönün lütfen. Dönün artık Türkiye’ye. Gelin buna vaziyet edin, sizi seviyoruz. Bizim hakkımızda ne söylerseniz söyleyin sizi seviyoruz.”

 http://www.aydinlikgazete.com/mansetler/30933-dosyalar-mahkemeden-once-pensilvanyaya-gidiyormus.html

,

0 comments

Write Down Your Responses

About Me

Powered by Blogger.

Blog Archive