Gülen Amerika'da ödediği kirayı açıkladı



 Fethullah Gülen, gelirleri ve giderleri hakkında bilgi verdi. 


Fethullah Gülen gelen bir soru üzerine gelir kaynağını ve Amerika'daki evine ne kadar kira ödediğini açıkladı.
Fethullah Gülen, Herkul.org sitesinde yayınlanan son açıklamasında gelirleri ve giderleri hakkında bilgi verdi. Gülen, tek gelirinin kitap telifleri olduğunu belirtti. Ayrıca ne kadar kira ödediğini de açıkladı.
'5.500 DOLAR KİRA ÖDÜYORUM'
Bir vatandaşın, Gülen'in kaldığı yerle ilgili olarak "Buraya da kira ödüyor musunuz?" şeklindeki sorusuna, "Evet ödüyorum. Hem ben kalıyorum, hem işte sizler de kalıyorsunuz. Nasıl kalacaksınız vakıf evinde? Onun için 5.500 Dolar ödüyorum" cevabını verdi.
GÜLEN VAKIF EVİNE KİRACI
Kaldığı evin bir vakfa ait olduğunun daha önce açıklanması üzerine Gülen, 'akıllarda soru işareti kalmaması için' bu konuya da açıklık getirdi. İşte Gülen'in o açıklamaları;
"Şunun için önemli; 'Vakfın binasında kalıyor. Yiyor içiyor' suizanına medar olmasın diye. Buradaki mutfak şeyini de bir iki arkadaş kefil etmiş veriyor. Millete haram yedirmemek için. Bu mevzuda o hassasiyet tamdır yani."

,

0 comments

Write Down Your Responses

About Me

Powered by Blogger.

Blog Archive